onnistu somessa

Postaus -työkirja on kattava opas sosiaalisen median hallintaan

POSTAUS -työkirja sopii sinulle jos:

  • Haluat buustia yrityksen somen tekemiseen: Kirja tarjoaa sinulle konkreettisia vinkkejä, jotka auttavat sinua luomaan vaikuttavaa sisältöä ja kasvattamaan näkyvyyttäsi

  • Haluat tehdä varmaa tulosta somen kautta: Kirja opastaa sinua luomaan strategisen lähestymistavan sosiaalisen median markkinointiin

  • Haluat vakavissasi sijoittaa aikaa yrityksen somen tekemiseen

  • Olet valmis tekemään töitä somen eteen

  • Olet innokas oppimaan lisää somesta

  • Kaipaat lisää koulutusta ja tukea somen tekemisessä

  • Kaipaat inspiraatiota somen tekemiseen: Kirja tarjoaa runsaasti käytännön esimerkkejä ja case-tutkimuksia, jotka inspiroivat sinua luomaan entistä parempaa sisältöä

  • Tarvitset lisäbuustia palveluittesi myyntiin: Kirja antaa sinulle vinkkejä ja työkaluja, joiden avulla voit tehokkaasti markkinoida tuotteitasi ja palveluitasi sosiaalisessa mediassa

  • Kaipaat varmuutta markkinoinnin tekemiseen: Kirja opastaa sinua ymmärtämään somen perusteet ja antaa sinulle käytännön työkaluja markkinoinnin suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Tämä ei sovi sinulle jos:

  • Et jaksa keskittyä lukemiseen: POSTAUS -työkirja vaatii sitoutumista ja halua oppia uutta. Jos et ole valmis paneutumaan sisältöön ja tekemään tarvittavaa työtä, tämä kirja ei ehkä ole sinua varten.

  • Sinulla ei ole halua tai kiinnostusta somen tekemiseen: Jos et näe sosiaalista mediaa tärkeänä osana liiketoimintaasi tai et ole kiinnostunut sen hyödyntämisestä, POSTAUS -työkirja ei tarjoa sinulle lisäarvoa.

  • Tiedät jo kaiken somesta, tai olet työskennellyt sen parissa jo useamman vuoden

  • Haluat apuja henkilökohtaisen somesisällön kanssa

SOSIAALINEN MEDIA

SOSIAALINEN MEDIA

What should we know about this product? How is it made, how much does it cost, what color and size is it? Better descriptions result in more sales.

postaus

postaus

Tietotaito inspiraatio MOTIVAATIO

ohjeet menestys luovuus

tehokkuus oppiminen

itsensä kehittäminen

🤯 tulokset varmuus. Innovaatio

strategia sisältö yhteisö

näkyvyys vaikuttavuus

ammattitaito

KYSYIMME lukijoilta KENELLE KIRJA SOPII parhaiten?

“työkirjasta hyötyisi eniten yrittäjä joka on somemarkkinoinnissa alkutaipaleella ja ei ole vielä varma mitä kanavia ja miten niitä haluaisi hyödyntää. ”

— Kanerva Ahonala, Health Club Collection

“Pienet yritykset, jolla on tahtotila panostaa markkinointiin ja jonkin asteinen ymmärrys sen vaikutuksesta liiketoimintaan. Tämä kirja olisi hyödyllinen jo yritystoimintaa suunniteltaessa, niin sitten olisi selkeämmät sävelet kun toiminta alkaa. ”

— Kauneushoitolan somevastaava, Helsinki

“Kirja sopii hyvin Pk-yrittäjälle, joka tunnistaa somemarkkinoinnin mahdollisuudet, mutta ei tiedä oikein mistä aloittaa. Hänellä on myös motivaatiota. ”

— Sanna Moisio, Oh la la Second Hand

“kirja sopii somessa epävarmuutta tuntevalle yrittäjälle”

— Hanne Kluukeri, Paahka Oy

“SELLAINEN, joka ei ole aikaisemmin tehnyt tavoitteellista viestintää ja markkinointia. Esimerkiksi Yksityisyrittäjät, joilla ei ole mahdollisuutta käyttää paljon resursseja markkinointiin.”

— Jaana Oikarinen,  Metsäkahvila Järvisydämessä

“kirja sopii yrittäjille jotka haluavat menestyä somessa, sekä aloittelijoille että jo enemmänkin tehneelle.”

— Tiia Puputti, TP Art & Nails

“Tämä itseasiassa sopii kaikille! Itsellä on sekä verkkokauppa että palveluita myynnissä ja näen, että voin käyttää tätä kirjaa kasvattaakseni yleisöä ja asiakkaita molemmissa yrityksissä.”

— Hana Abdulkarim, Moosmarket

“Esimerkiksi pienyrityksille ja yksinyrittäjille, someen tottumattomille ja kaikille niille, joilla ei ole dedikoitua somemyynnin ja -markkinoinnin ammattilaisia yrityksessä. ”

— Anniina Ailio, Intuitiivinen valmentaja

kuuntele kirjan ensimmäinen kappale tästä

Ensimmäisessä kappaleessa pureudumme tehtävien avulla siihen, missä vaiheessa olette tällä hetkellä yrityksen somemarkkinoinnin kanssa ja miten työtavat ovat tähän asti toimineet. Kirja avaa yrityksesi yhteisiä tavoitteita ja haastaa pohtimaan tulevaisuuden suunnitelmia. Syvennymme siihen, miten voitte vahvistaa brändiänne ja parantaa vuorovaikutusta yleisön kanssa somessa.

Postauskirja